Can this be true?

Hallåå :) helgen har varit kanon! I fredags firade vi Ellan som fyllt 18 år, dansade tills jag inte ens kunde gå xD haha. Sedan har jag vart med mina gullungar hela helgen, Elin och Tessa! :D Lördagen så målade vi elins rum som blev bra förutom på ett ställe då färgen tog slut,haaha. Senare på kvällen åkte vi till stan o åt och kollade på "The Valentine´s day" som var en riktigt mysig och rolig film, enligt mig. Ett måste att se eftersom alla i filmen är kändisar, fett kul :) Sedan åkte vi hem och kollade på Johan Falk.  

Idag har jag vart och städat! SÅ skönt att ha det gjort och nu ska jag plugga matte sedan ska jag hem till min Älskling, det är ju trots allt Alla <3 dag! :) Jag älskar dig Rickard Sander!

Nej nu måste jag plugga matte.. B Prov imorn, men ska väl inte klaga vissa har ju D prov.. usch usch.

Tuddellu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0