2 år

Hallå! Igår hade jag och rickard en väldig mysig dag, åt gott och chillade framför melodifestivalen. Snart är det dags för tennis, ska bli så himla kul. SKA äga skiten ur honom! ;) Idag har vi 2 år tillsammans! :D

Igår var jag och mamma i bålsta och jag körde dit, aaaah! Hade inte kört på jättelänge men det gick helt okej faktiskt förutom att jag får panik varje gång jag ska växla ner xD hahah fick iaf hem en väska, ett par skor och en tröja så det är najs! Provade även ett par snygga högklackade skor men mamma är omöjlig när det gäller högisar så hon säger bara nej men de där är väl ändå för höga och bla bla blaa haah xD

Hittade även min mössa som har varit borta ett bra tag, och jag älskar typ den så jag blev megaglad!
Jajaj nu ska jag gå och pussa på min prins, Tuddellu <3

Min älskade mössa! (okej man såg typ nada xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0