18 ÅR IN YA FACE!

Tjo sitter här som 18 åring nu då ;) haha känns lite skumt men skönt! Dagen har gått fort och det har vart kul. Just nu har jag väldigt ont i huvudet bara men får ta en tablett så jag orkar med kvällen :) Folk kommer över och firar mig.  Lilla mårten fyllde också år idag så det var ju lite mysigt :D Även idas far fyller år så GRATTIS TILL OSS ALLA! :D <3

Fick även ett samtal i skolan från en foto studio som ringde och fråga om jag och mina vänner är intresserade att bli stylade och fotade och det sa jag självklart ja till :D man måste nämligen vara 18 så jag kan ju liksom gå då ;) hihi så det blir najs!

Såhär glad är jag idag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack ;)

Grattis igen! :D

2010-02-17 @ 22:12:06
URL: http://palmgrensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0