15 Sanningar om mig

* Hatar mörker och därmed skräckisar
* Hatar att vara på riktig is
* Gillar inte att vara ensam
* Har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir äldre
* Jag bor på landet och vill inget annat än att flytta härifrån
* Jag älskar One tree hill
* Jag har spelat fotboll hela mitt liv och jag har spelat i 3 lag under åren och kommer antagligen snart byta igen.
* Min pojkvän och jag har snart varit tillsammans i 2 år
* Min pantion är ben & jerrys chocolate fudge brownie
* Jag och min bästa kompis Ida har känt varandra sen vi föddes, jag hälsade till och med på henne på BB!
* Jag tar sånglektioner och älskar att sjunga
* Jag har varit tondöv (sjungit på fel sätt)
* Jag vill ha en hund
* Jag älskar att vara utomlands och vill inget annat just nu!
* Jag fyller 18 imorn!!! :D

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0