Virrpälle

Märks att jag har huvudet på skaft nu för tiden..not! haha Idag när jag handlade lite så gick jag förbi allt jag skulle ha och fick sedan gå tillbaka till allt, vilket gjorde att det tog ett bra tag att handla. Sedan när jag kommer fram till kassan och lagt upp alla varor på bandet har jag tagit med mig en fel vara så fick springa tillbaka och byta. När jag kommer hem och ska äta lite så säger jag till elin: Undra vad jag tog för skinka jag kolla typ inte. Så kollar jag på paketet och märket att jag köpt basturökt skinka ja ba WHAT! hahha men den gick faktiskt att äta, men lite kul iaf.

Nu ska jag äta avokado, keso, pasta och BASTURÖKT skinka ;) MUMS!


Så himla gott med avokado och visste ni att det växer på träd? Cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0