Piano..

När jag bodde hemma så var det alltid så att man vaknade av morsan och farsan sådär vid 9-10 på lördag och söndags mornar (de mornarna jag nu var hemma). Nu vaknar jag av piano spel typ varje morgon. Låter komiskt och det var det faktiskt i början för då var det inte så tidigt på morgonen men nu kan han börja vid 7 på morgonen! Han bor över mig och har ett riktigt piano så det hörs väldigt bra kan jag säga. Inte världens roligaste uppvaknande men det är väl bara att gilla läget när man bor i lägenhet? Men det värsta är att han spelar liksom inte vanliga sånger utan han spelar mest deprimerande musik och samma låt om och om igen, kan fan den låten snart, undra vad det är för låt? hmm hahah jada jada.

Han har säkert ett sånt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0