It´s cold around me

Eftersom jag fryser hela tiden så bestämde jag mig för att ta ett bad, så himla skönt! Hemma har vi inte badkar men det har jag nu och det är så skönt att unna sig det lite då och då speciellt när man fryser!

Annars då? nja vet inte va, ska laga mat nu men vet inte riktigt vad jag ska äta, hmmm men det blir nog pasta, avokado och keso idag igen ;) Keson behöver ätas upp så får väl offra mig liksom haha.

VÅRA klasskamrater hade livesändning i skolan idag och mitt i alltihop så kommer vår film som vi gjorde innan sommaren upp, jag o tess fattade ingenting men de hade tydligen glömt säga det till oss haha. Inte för att det gjorde något men man blev lite paff liksom ;) ska roffa åt mig den imorn och kanske lägga upp den här? får se om jag grejar det, aja nu kokar vattnet! puss

Det mysigaste av allt är ändå att bada med sin älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0