Ida

Tjena!

Idag har jag varit med min bästa Ida och sagt hej då till henne. Den lilla filuren ska nämligen åka helt själv iväg till Vietnam och hälsar på en kompis som bor där. Tänker extra mycket på henne nu för hon skulle mellan landa i Polen i 2 timmar, stackare! Hoppas du får det underbart i Vietnam iaf och att resan går bra!

När jag väl var hemma i Håban passade jag på att hälsa på familjen också, åt gott och gjorde chokladmousse, mums!

Dagen med älskling igår var helt underbar och kunde inte bli annat än perfekt, super skönt med massage! Tack så hilma mycket för min underbara julklapp Rickard <3

Jag och R igår..fast vi fick inte ligga så nära varandra :'( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0