I´m a hard worker

Sho mannar!

Har inte bloggat på hela helgen :O fy på mig, men har ärligt talat inte suttit vid datorn en enda sekund.
Vad har jag gjort hela helgen då är ju en bra fråga, haha. 
FREDAG: Va med bästa Ida, snacka massor!
LÖRDAG: Köpa fondation, jobba, mys med pojkvännen.
SÖNDAG: Handla, hem för att julbaka med mor och far, åker hem till R eftersom päronen tycker vi borde plugga istället, pluggar med R, drar hem, iväg på träning, hem och kolla gossip girl x2, sova.

Ja det är väl så det sett ut i princip. Träningen igår var kul! Första träningen för mig med nya tränaren, gillar honom! Vi var inomhus och körde mycket spel vilket jag älskar, synd bara att konditionen är sämst men det blir det snart ändring på!

Nu ska jag plugga, suck känns som det är det enda jag gör, men men snart lov och då är det mer plugg som måste göras, men inte klagar jag inte.. Hatar bara själva känslan, alla går runt och är skit glada för att det snart är jullov och jag blir bara lack på en speciell lärare som tvingat oss att läsa 2 BÖCKER och sedan skriva recensioner på de under lovet, vem gör det!!?? Hon är störd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0