Det här med otrohet

Vart man än går hör man det otrevliga ordet, som får än att rysa och som får än att känna obehag. Jag blir så förbanad på folk som ens kan tänka tanken, hur kan man göra så mot en person? Och hur kan man göra så mot en person som verkligen bryr sig om en? Nej jag kan faktiskt inte förstå det alls, men kanske är det så att världen blir ondare och ondare, vad vet jag.

Jag har pojkvän som jag i februari varit tillsammans med i 3 år och jag älskar honom över allt annat. Vissa tycker typ att det är okej att vara otrogen om man inte varit tillsammans så länge, men vadå inte så länge det handlar väl inte om att man varit tillsammans 3 år eller 3 veckor? Grejen är ju att den personen har tillit och bryr sig om dig, att man sedan kan skita i det och stoppa in tungan i någon annans mun är fan respektlöst! Och ändå är det så vanligt, varför vill folk vara otrogna, eller det handlar väl inte om att man vill eller inte men på något sätt så händer det ju och varför händer det? Är folk verkligen så nyfikna?

Jag älskar att festa och vara ute och dansa och så, så jag hör inte till de par som inte är ute och har kul för att jag har en pojkvän, no no! Men så fort någon blir to much på tex dansgolvet går jag därifrån eller försöker få honom att fatta vinkeln (vink,vink) lite gran. Och jag kan säga att jag och min pojkvän haft det svårt ibland men jag skulle ALDRIG EVER vara otrogen, nej säger bara en sak: Var ärliga mot varandra! Tror nämligen att de flesta otrohetsskandaler händer när man går runt och grubblar och tycker något är fel osv. Prata!
Okej var tvungen att skriva av mig om det här en gång för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0