Mega good

MIN DATA HAR KOMMIT HEM IGEN :D och allt är kvar! woho tack gode gud! vet inte vad jag skulle göra ifall allt var borta! :o Igår var jag och Ida hemma hos Karro och kollade på fotbollen samt Stockholm boogie! Skönaste filmen alltså XD haha den är faktiskt riktigt bra för att vara svensk :)
Drog hem till rickard efter karro igår och har varit med honom lite idag innan han skulle iväg på match, som de vann. Min Rickard är den bästa! Han är målvakt för de som inte vet.

Fick städa själv idag eftersom mor och far inte kom och hämta mig (a) fett jobbigt :o stressa som fan bara för att jag ville bli klar och det tar ju död på en..

Och nej jag är inte taggad på skola imorn :( bajs måndag.. 2 "läxsförhör".

Sjunga ska jag iaf göra imorn. Det är fett bra att jag valde att ha det på måndagar för då är det något som jag ser fram emot iaf :) Just nu sjunger jag Black velvet och den är så kul o sjunga :D:D hihi




Tudelluu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0