Crazy or not, that´s the question.

Hejsan hoppasan! Inatt drömde jag att jag åt ben & jerry´s eller nej jag hann aldrig äta den för på något sätt försvann den hela tiden :o När jag vaknade så var jag så sugen på glassen att jag nästan var beredd att be R köpa med sig det. Jag och Elin knatade ner något senare för att äta frulle. Jag öppnar frysen och ska ta fram mackor och där, rakt framför ögonen på mig står det en ben&jerry!! Jag döör!

Jag: "MAMMA, MAMMA.. TAAAAAAACK!"
Mor: Va?
Jag: Du har köpt ben & jerry till mig!!!!!! :D :D
Mor: Hahah just ja, tänk vad glad man kan bli för lite glass!
Jag: JAAAA :D:D
Mamma: Men ska du inte smaka någon annan smak någon gång?
Jag: (Ser konstigt på henne) Nej, varför det? :S


Mohahah jag har verkligen hittat min pation i livet, ben & jerry chocolate fudge brownie!!! MUMS. hahah jag är ju lite knäpp jag (a)

Dagen annars har varit en lång dag med Elin och Rickard. Började med att gå igenom det vi skulle filma till min musikvideo. Sedan gick vi ut och filma de få scenerna vi kunde pga mitt dåligt förberedande.. Efter dagen med elin och rickard känner jag faktiskt att jag har allting under kontroll och att det faktiskt kan bli rätt bra (tack så mycket! :D) Ska ta hem en kamera nästa helg också och förbereda de jag vill ska vara med och filma för fullt,  kommer bli kul!

Imorn börjar jag 10 och ska egentligen lämna in kamera utrustningen vid halv nio men eftersom jag såg på schemat att det inte är någon som har lektion då och därför ingen som behöver kamrorna precis halv nio så ignorerar det! Palla ta 7 bussen bara för att lämna in en kamera som ingen kommer sakna om det kommer 40 min senare!

Bilder från Tyrol i torsdags som var väldigt kul iaf när saint deamon spelade, det andra bandet var verkligen inte bra och det tredje bandet orkade jag och R inte stanna till (a) men väldigt kul ändå!

hihi mupparna innan tyrol :D


Saint Demon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0