Ledig!

Har varit ledig hela dagen idag eftersom vi bara hade fota och då snakcade vi med bertil och tog hem kameran istället, sjukt skönt! Idag har jag försökt plugga, har väl gått sådär :s vi har någon historia blä imorn som jag vill kunna men det verkar ju som det kommer gå skit (a) har även ringt runt till massa ställen och frågot om praktikplats, går inte bra alls :s får fortsätta lite till sen. Ikväll har vi match också, taggad till 100 :D

Igår var jag ute och övningskörde har precis börjat så träna typ bara på dragläget men jag backade och körde på 2:an också :D hihi fett kul! Nej men nu ska jag fortsätta med plugget och ringandet :( Wish me luck!

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0