8 september

Har precis vart ute och fotat lite blev mest massa bilder på Ronja eftersom hon är så söt. Men jag kom på att jag ändå kan använda de till en porträtt uppgift om någon blev bra. Annars så har jag fotat massa abstraka bilder, vill ut igen men minnet är fullt :O och jag vill inte radera och grejer så det suger :( man kan ju fan inte ha max storlek när man fotar massa bilder, fattar inte hur de tänker? men kan ändra storleken ett ner, gör nog inget :)

Drog hem en timme tidigare idag eftersom vi jobbade fritt och jag hade typ magknip och skit så pallade inte + att jag och tessa ändå kommer bli klar med den där uppgiften på ett klick.

Ikväll blir det Idol med Mimmi och ev Ida, mysmys :)  Vem kan missa det liksom? Älskar Idol, hela vägen tills vinnaren är framröstad. Är en sån där tönt som inte vill missa ett ända avsnitt. Jempa=Idolnörd ;)

Alltså usch nu är jag som alla andra och börjar känna mig sjuk :/ kunde typ inte svälja när jag åt idag.. Får sova bra inatt och hoppas det blir bätte!

Tudellu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0