Tjurfäktning

Det blev en bra dag idag trots att jag var som en död zoombie hela morgonen :o på historian hade jag inte någon ork alls att jobba så blev helt flumm och det resulterade i en rolig liten kommentar (a) andreas frågade nämligen vad jag o tesssa tränade för något och jag flög ur mig helt plötsligt att vi träna tjurfäktning! hahah alltså vad får jag allt ifrån? xD man måste nog vart där ifall man skulle tyckt det var kul (a) Spelade även kort i dag också har blivit lite som en tradition. Idag körde vi bluffstop hahah alltid lika kul xD

Hittade en asball cool bil utanför ok både jag och tessa: VILL HA DEN!!!!! Jag älskar sånna där bilar :D:D



Imorn är det tyrol som gäller! ska bli så himla kul, hoppas det blir najs väder :) puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0