Snape snape severus snape

Inom en snar framtid kommer det att hända, jag känner det på mig och det kommer inte sluta bra. Det kommer vara mitt fel..

Japp idag var det skolfoto då, woho alltid lika kul.. fick stå i år, längst bak i mitten, bra eller dåligt? hahha bryr mig inte om jag ska vara helt ärlig (a) måste bara säga att vår klass är väldigt mongo och att fotografen fick tuppjuck på oss tillslut eller på tessa och alex hahah kan vara för att lilla therese kollade i kors på första kortet XD haha  Sedan hade vi rörlig bild där jag inte kunde göra särklilt mycket förens jag har mitt andra material som jag ska filma i helgen. Så jag hjälpte tessa att filma istället hahah vi gjorde vår egen vertion av godingen nedanför, i en buske utanför skolan xD hahhaahh många härliga skratt blev det där :D

(den börjar typ efter 30 sek för er som inte sätt denna tidigare)



Sedan åkte vi iaf till stan och kollade på the ugly truth som var störtskön! hahah man ASGARVADE verkligen emellanåt XD Imorn är det match som gäller sedan gå på Idas syrras 23 års fest, sedan ska vi väl antagligen dra vidare någon annanstans, men vi får väl se vad som händer :) kommer iaf bli en bra lördag hur som helst! Tudellu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0