Roast på Berns

Sitter här och kollar på "Roast på Berns". Och nej du lilla Petra Mede du är inte rolig :s jag tycker fan inte det, nej usch! Björn Gustavsson därimot han är fan underbar och nej jag gillar inte honom för att han är "söt" och så vidare han är bara grym! 

                                 

Idag började man dagen med ett "läxförhör" sedan roade vi i klassen åt att spela kort finns i sjön ;) jag och några andra delade på 1 platsen. Alltså jag känner att jag inte har något att klaga på, min klass är störtskön, det nya laget jag börjat i är störtskön och jag älskar min pojkvön som är störtskön.. (okej det där kanske blev lite fel xD hahah) skitsamma (a) Imorn börjar jag dagen med foto, naaaaaaaaajs på det :D hej jag älskar media! Har verkligen valt rätt linje :)

okej nu är jag trött och jag ska upp 6 imorn, wiho vad jag älskar 7 bussen...not! hahah sa jag inte att det inte ´fanns något att klaga på? det finns det fan alltid när man bor på landet.. Nej men seriöst det är faktiskt sjukt att jag bara har 2 bussar att välja mellan för att ta mig till skolan en 07.04 och en 08.40! Jag förstår att ni är avundsjuka :D jada jada ryktas om att komma fler bussar till vintern I guess eller typ nästa år så det är väl bra.

Ja men nu ska jag inte trycka ner stämmningen mera :D Tudeeluu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0