Powerwalk

Just det glömde ju säga hur duktig jag varit idag :o har nämligen powerwalkat med mina päron i skogsterräng 5,5 km :D haha har asont i kroppen nu :s imorn har vi skolfoto också :p typ fett sega, sist av alla men we like! Blir min musse pig och mimmi tröja, pallar inte vända ut och in på hela garderoben bara för att det är skolfoto (som jag gjort tidigare år) hahah nej nu pallar jag fan inte bry mig. Drar dit imorn ler lite och går därifrån.

Efter skolan drar jag tessa och elin till stan och kollar på bio :D The ugly truth blir det, skulle egentligen se den förra fredagen men då vart tessa sjuk :o Vill se flickan som lekte med elden också! Men ingen av mina kompisar vill gå och se den -.- raaaaaw. mohahah

Känner för att lägga upp en bild på mitt fina halsband som jag fått av Rickard, Jag äslar dig gubben <3



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vill se "Flickan som lekte med elden"!!!!!!! :D Ska vi se den nån dag?? <3

2009-09-26 @ 14:46:54
URL: http://suchalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0