Ny favvotröja!

Sitter här med min nya lila utfit mohahah (okej ingen fattar, kul va xD) Jaja hade bara en lektion idag, naturkunskap som man verkligen inte fattade mycket av :s Inkan kom tillbaka! :'( sedan drog jag o tess och låna hem filmutrustning eftersom vi ska filma i helgen! Tessas snälla bror och far var och hämta vår utrustning eftersom vi skulle till stan sen och de är sjukt jobbiga och släpa på. I stan köpte jag bh + trosor, lila strumpbyxor, nagellack, kalender och en helt underbar musse&mimmi pigg tröja :D LOVE IT!!!

Imorn är det match som gäller och sedan på kvällen ska några hem till Ida. Najs najs och på söndag är det filma musikvideo och plugga som gäller...

Jaja nu ska jag umgås med min pojke! Tudeelluu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0