Lucky me!

En fullspeckad dag ser jag farmför mig, vilket jag älskar! om ca 20 minuter drar jga mig hem till syrran för att äta och ladda upp inför matchen. Japp match idag mot lidingö, kommer blir roligt och vi måste vinna! Efter matchen åker jag hem och fixar mig och skit sedan ska vi iväg till en kompis kompis :) Sedan sover jag där.

Imorn är det filminspelning som gäller ska bli så himla kul! hihi ska filma en musikvideo och jag har valt låten Life is a highway med Rascal Flatts :) Ja just jag i torsdags fanns det ju inga kameror att låna hem och då blev jag lagom glad men igår på lektionen så var det två som inte hade hämtat ut sina kameror så jag hörde av mig till en av de och frågade om jag kunde ta hans kamera och det kunde jag! :D fatta lycka alltså! hade jag inte kunnat filma i helgen hade det blivit fett stressit men nu känns det fett bra igen :D

Igår efter plugget drog jag och elin in till jakan och åt på tastys (skagen macka) hihimums! gick runt och kollade lite men hade inte så mycket ork för shopping och jakan är ju inte det bästa stället direkt (a) sedan drog vi hem till elin och chilla lite och kollade på idol och så. Sen åkte jag hem till älsklingen och sov där :)

Igår var jag även hos naprapaten och knäckte mig och grejer, fyfan va skönt det var! nu kan jag andas igen! (har väldigt lätt för att bli stel nämligen) så det var underbart! Han sa att jag ska tänka på hur jag sitter framför datan eftersom jag gör det väldigt mycket i media så får göra det härdan efter (säger man så ?) hahha jaja.

Nej nu måste jag gå, Tudelluu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0