Long time no see

Japp länge sedan nu men har haft så himla mycket så har liksom inte pallat. Det känns som det ända jag gör nu är att plugga, träna och sova! :s Helgen var bra dock blev det inte lika mycket filmning som jag hoppats på :/ men filmade lite iaf, fast jag måste ha så himla mycket mer! Har iaf bokat en kamera till i helgen så då vill jag fan ha en bra kamera! fattade typ nada på de gamla kamerorna.. så om ingen har något för sig på söndag och hittar till håban så får ni jätte gärna höra av er till mig och vara med i min musikvideo (a) ska bla filma en grillkväll i vallbyvik, sugna? marshmallows och hela grejen såklart! haha najs att jag raggar folk här!


MUMS!

Sitter här i skolan för att jag tänkte lägga in mitt material från filmningen i helgen medans jag väntar på Rickard, men självklart är inte läraren här och de andra lärarna vägrar gå och hämta nyckeln! suck. Så sitter här med samhällsboken, men vem pallar? seriöst är det bara jag som redan blivit skoltrött? :/ Ska hem till R idag för att han ska hjälpa mig med matten, eftersom vi har prov på torsdag och jag inte fattar :s hoppas han kan hjälpa mig! Matte B är blää, jag vill ha tillbaka vår andra lärare!

Ikväll äre idol också! wiho säger jag bara, ska bli så kul :D
Kollade upp olika radiokanaler idag som jag kan ringa angående APU så nu är det bara att ringa runt! Hoppas hoppas någon av de tar emot mig, men antagligen inte..

Jaja ska dra nu, Tudeeluu <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0