Hej kom och hjälp mig?

Alltså hej! hahha bra start.. nej men jag måste erkänna att jag fan inte är en bra bloggare! (a) men skit samma!
Matte prov idag och gick väldigt bra :o tror jag aldrig vart med om det, får hoppas att det blir bra också. Sedan hade vi rörlig bild och jag la in det lilla materialet som jag filmade i helgen, det blev väl bra men jag är fan orolig för slutresultatet :/ ska som sagt filma i helgen också och då måste allt bli klart! det värsta just nu är att jag bara har tjejer och en kille som kan.. Killen är liksom rickard och det är ju honom det handlar om eller vad man ska säga. Need some boys!

Engelska hade vi sits och man blir ju döv på de där lektionerna alltså! Idag var jag fan tvungen att säga till aino att dämpa sig lite (hade ju asont i huvudet:( ) hon gör det 2 sek sedan höjer hon rösten igen.. Seriöst hon gillar fan inte vår klass... hmm

Nej men nu ska jag ner och kolla på idol, har på fördröjning så spolar bara tillbaka så slippar man alla reklamer :D så himla smart uppfinning det där med inspelingsbar box grej eller vad det är ;D Fett dåligt att erik ljung åkte tv igår btw :(:( jaja tuddellu <3

Kolla vilken random bild jag hitta på Erik ljung xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0