Gaaah

Alltså hej jag döör! Jag har fått en blåsa på hälen och inte bara det den har blivit infekterad och dunkar, svider och gör superduper ont. :'( idag har jag gått med "tofflor" i skolan och det blir att göra detsamma imorn :/ hatar det. Och kan inte ha strumpor på heller eftersom hälen varar bläää! Imorn har jag match också :S hjälp va ont det kommer göra, men det skiter jag fullstädigt i för jag ska spela och jag ska prestera så är det bara :D Permiär match mot BP (brommarpojkarna) nej vi ska inte möta killar utan det finns damlag. (fick en sån fråga nämligen)
Första matchen med nya klubben kungsängen alltså. Fan va najs det är! trivs asbra efter bara några träningar med tjejorna :) Hoppas det kommer bli bra! btw så har vi samling 17.00 imorn och jag slutar 17.00, mindre woho på det :/ så kommer typ få sitta och äta sallad eller något på lektionen xD fett kul.. om det ens går btw kanske måste sitta och skriva för fullt och grejer :s shit fett svårt. Får ta och snacka med madde imorn så fort jag ser henne :)

Imorn börjar jag 10 så woho på det. Nu ska jag dra härifrån är trött och orkar inte sitta här längre. Puss o kram skumbanan hahah Jan banan ;D xD okej tutellu <3

På tal om banan, jag dör va sööt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0