Bajsdag

ingenting är med mig längre. det är som jag lever i en mardröm men aldrig vaknar. jag orkar inte mer! Kan inte bara någon komma och dra upp mig ur denna hemska mardröm?

Deprimerad? nja, jag har annledningar till det tro mig. Det är inge bra med blogg för mig :/ eftersom det inte är många som läser den så blir det lätt så att jag förvandlar den till min dagbok och då berättar jag liksom mer än vad jag borde.. hmm. Fast man måste ju skriva av sig någonstans..

Jaja päronen drog för några timmar sen och kommer inte hem förrens på söndag kväll ;D inte för att jag kommer vara så mycket hemma men ändå (a) ALLTSÅ JAG BLIR SÅ LACK! Jag hade planerat att filma i helgen, men tror ni inte då att när jag kom till skolan idag och skulle boka en kamera att alla var upptagna! grejen är att det bara finns typ 7 st. ALTTSÅ hur fan tänker man? Vi är ca 20 st som är i behov av filmkameror just nu och det finns 7 kameror! Och det de säger är att det är ens eget fel att man inte planerar ? okej.. fattar verkligen inte hur de tänker :s det värsta är att det går att lösa men det är ju ingen som fattar! suck. Ska iaf ta med våra lilla video kamera till skolan imorn och kolla om jag kan filma med den alltså seriöst, måste filma i helgen! :o

Igår ringde jag runt till massa praktikplatser och alla sa nej så det är väl bara att fortsätta, men vart? :s Japp säger ju att allt går emot mig just nu och det finns mer :/

väldigt roligt inlägg känner jag men har faktikst inte så mycket roligt att komma med idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0