Smlie and take a jump of happiness

Snart kommer Ida hit och kollar på DHW med mig :D Det gillar vi! Har hållt på att fixa i mitt rum nu och det känns rätt bra nu. Vill bara köpa ett nytt överkast till sängen och så, så det ser lite bättre ut. Japp precis imorn ska vi fota i bro med en tjej från kommunen och sedan ska jag och Rickard iväg till Barkaby och då ska jag kolla på skor! hoppas ag hittar det jag söker :) Är ganska säker på att jag ska lämna tillbaka mina skor nu för jag vill verkligen ha andra så det får bli så :)

HIhi denna sitter på en vägg i mitt rum, söta vi är va? :D




Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi gillar det fiinfina brevet jag skrivit :D

2009-10-22 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0