Lördag

Godmorgon! Japp uppe tidigt eftersom vi ska iväg. Vi åker väl om typ en timme så ska väl göra mig klar om en kvart sådär :) ska åkte lite tidigare för att jag ska kolla på en jacka :D skulle gjort det igår men mådde inge bra.. Idol igår tyckte jag gick bra förutom att moa inte gick vidare :( dåligt! Men men man kan ju inte få alla ens favoriter liksom(a) tyckte det var bra att Jon åkte ut för han har ju faktiskt inte leverarat sen hans första audition, skumt att han klarade sig så lång :o fast han var ju väldigt duktig på sin första audition iof:)

Jaja slutprat om idol nu ska dra! Efter dalarna åker jag hem till Rickard och sover där och sedan ska vi på bio på söndag! :D åååh gud vad jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj det kommer jag inte ihåg, det var två år sen tror jag :)

2009-10-03 @ 16:06:14
URL: http://palmgrensofia.blogg.se/
Postat av: tessa

heehe lyckades se den före dig fast ja inte ens ville xD ..(jag somnade)

2009-10-04 @ 00:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0