Lika som bär!

Igår när jag och Rickard låg och kollade på idol så sa rickard något jag inte ens tänkt på innan. ERik sjöng och då sa rickard att han är lik Peter Johansson. Jaha och vem fan är det undrar ni då men det är han som ööh ja känd ifrån musikaler och så typ hahah. Både jag och Rickard gillar honom. Ju mer jag tänkte på det ju mer lika är de alltså Erik skulle typ kunna vara Peters son:O Deras röster är lika deras stil är lika och utseendet är iaf ganska likt det påminner om varndra ifall. hihi gulligt <3

Erik Grönwall



Peter Johansson

 

Hittade inte särskillt bra bilder men bara så att ni får se ;) See ya!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jasså gillar jag peter johansson :P

2009-10-19 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0