Igår 23.00

Okej jag sitter här och lyssnar på Basshunder (?) hahah det är fan illa xD iof är det inte särskillt bra. Okej hej jag har utslag på typ hela kroppen och det kliar! Inte najs.. Vet inte vad det kommer ifrån!
Helgen är helt oplanerad så antar att jag kommer göra det jag känner för. Vill åka iväg och handla skor, tror jag ska lämna tillbaka mina andra som jag köpte eller jag får se det beror på om jag hittar sånna som jag vill ha. Får dra med mig mamma till typ barkaby.

Imorn ska vi ta kort på ett dagis vid oss kl 9. Kommer bli en chock att ställa klockan igen men man får ju tänka på de som går i skolan (6)  idag har jag och tessa sprungit runt och lekt paparazzis hahah kul kul! Imorn ska vi upp till kommunen och visa våra bilder vi tagit hittills och så får de säga om de tycker vi är på rätt väg eller om vi måste ta helt nya.

Jaja nu ska jag gå och klia på mina utslag..eller kanske inte. Mohhaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0