I love lov!

Känns som det inte bara är jag som inte skriver så mycket när det är lov (a) jag känner iaf så att man vill liksom inte sitta vid datan när man har lov. Idag blir det iaf bio, Fame den ska tydligen vara bra och det är en typisk jempa film. Men det är ett tag tills dess. Sitter här med min rickard nu och vi håller på att bli döva av allt hammrande! Det är nämligen 2 subbar som håller på på vårt tag och fy vad det låter.. Vaknade av det kl 7 imorse också och 9 och 10.. Säger bara en sak: Jag sover INTE hemma inatt.

I lördags var det då tjejkväll hos moi hahah och det blev en väldigt rolig kväll, haha.

Sötisarna Siri & Mimmi


Hahah Tessas fina danser alltså xD


Inlevelsen är på topp!


The gang ;)


Haha vad ska man säga? :D


Sing star!


Nej nu ska jag vara social med min pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0