He changed everything

Slog precis i huvudet i vårt snetak i badrumet..AJ..bara rakt in. Vem fan uppfann snea tak!? Det är bara ivägen och mitt lilla rum blir bara mindre på grund av snetaket! Aj det värker verkligen i huvudet!

Alltså njuter verkligen av vår underbara praktik! sova länge varje dag ut och ta lite kort och sen chilla hem igen, helt underbart. Har vart med Rickard varje dag den här veckan och det är så himla underbart, vill bara vara med honom mer och mer. Ju mer jag är med min pojkvän ju mer känner jag att det här är såå rätt, älskar honom över allt annat!

Åh herregud vad jag var misslyckad idag! Tessa och jag fick skjuss hem från bro av tessas bror. Jag hade inte planerat att jag skulle åka hem där och då så jag hade bara en liten västa med det jag behövde och sedan lämnade jag resten hos rickard. När vi ska köra in vid mig så slår en tanke mig "mina nycklar" skiiiit de hade jag i den andra väskan som var hemma hos rickard! Fan va inte najs och Pierre som var så snäll att skjussa hem mig liksom! Så jag fick följa med tessa hem och vänta på Rickard som skulle komma med väskan.. åh suck vad tänker man med ibland? MEN får väl skylla på att det inte är någon skola.

Okej nu har inget mer att säga nu förutom att min och rickards chokladsockerkaka var superduper god igår :D smack on that! skulle bjuda på en bild men eftersom det inte funkar så skiter jag i det (a) Imorn ska vi fota dagiset ut så ute vid oss sedan kanske vi drar till kungsöngen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0