Godnatt!

Äntligen klar med regieringen av alla "mina" bilder till kommunen. Det roliga är att jag har ändrat bildstorleken på alla bilder också för att de ville det och jag kan inte sluta garva åt det, går bara inte hahahha ska fan visa!!



hahah fattar ni vad jag menar!? Och så vill de ha bilderna :s de ser liskom ut som dvärjar xD hahahaha alltså jag döööööör... Okej känns som jag inte garvat på riktigt på ett tag och nu kommer det ifatt lite xD

Idag har jag jobbat hemma, vi ska lägga om taket på huset så det har jag roat mig med i några timmar idag men bra betalt får jag ju så varför klaga? :D Rickard hjälpte till också min snälla lilla pojke så fick tillbringa lite timmar med honom idag, känns som det var länge sen? hahah jaja imorn är det sista dagen på praktiken och då har alla äntligen looov! vart så tråkigt nu när man typ vart ledig i 2 veckor men alla har massa plugg och skit så imorn är det samma för alla, sköönt! :)

Nej nu ska jag fan slagga asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0