Godmorgon?

Efter en bra helg sitter jag här hos Rickard och ska snart åka iväg till första dagen på praktiken! :D Ska bi kul och hoppas vi får någolunda bra arbetstider iaf så de passar med bussarna :o

I fredags var ja i stan efter skolan och köpte ett par vinterskor, vet dock inte om jag ska behålla de eftersom jag egentligen vill ha ett annat par som jag inte hittar :s får väl se. Sedan åkte ja hem och var med ida kollade p idol och så med hennes familj. Lite tråkigt att Karolina åkte ut fast hon var ju verkligen inte bra men inte heller sämst. Rabi eller vad han nu heter är ju sjukt jävla pinsam! Jag fattar verkligen inte hur han kommit så långt...

Lördagen tillbringa jag med släkten, firade robin lite som fyllde 4 år i fredags. Sedan åkte jag til tessa och var där med elin och tessa! Rolig och hystersik kväll xD (kollade på matchen)

Söndagen var jag med min älskling och även med släkten igen och firade robin "på riktigt". Mysig helg och nu väntar 2 veckor med prakik! Ska bli så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0