Forget your pain

Va nyss ute och körde bil och har fan fortfarande hjärtklappning! haha åkte i bilen och så och sedan kom det ett ställe med dåligt sikt och jag saktar ner lite och kör lite åt sidan (ifall det skulle komma någon bil) självklart gjorde det det också och jag fick typ panik!Jag skötte det iof himla bra bara det att ifall det skulle vart ett dike där så skulle vi typ voltat..hee..eheh... men som sagt det gick ju bra eller hur ;)

Rickard drog för ett tag sedan och lämnade mig smittad här. Han är sjuk eller han har typ VÄRLDENS hosta och idag när jag vaknar så mår jag dåligt. dumma haan :( Igår fick jag en ny mobil typ eller pappa fick en men eftersom han precis köpt en ny så fick jag den :D hihi och den är typ precis som min gammla som jag älskade! Wihi på det.
Inte världens ballaste kanske men vem bryr sig den känns bra iaf :)



Ska på 23 års fest idag (?) haha ida bjuder med mig så då kan man ju inte säga nej :O haha nej men det blir väl kul kommer känna mig väldigt liten bara (a) men jag är ju faktiskt snart 18 :D en take slog mig just när jag kollade vilket datum det var idag och IDAG ÄR DET EXAKT 4 MÅNADER TILLS JAG FYLLER 18! Säger bara... nAjS! Nej nu ska jag typ duscha känner mig blääcklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0