En busschaufför, en busschaufför, ojojoj så dåligt han kör!

Alltså va fan är grejen? Jag blir bara så himla galen på dåliga busschaufförer! Hur kan de flesta vara så himla dåliga när det ända de gör på dagarna är att köra buss? :s fattar verkligen inte! Är typ fortfarande illamående + att jag kom hem 15 minuter senare.. Det tar liksom redan 25 mninuter att komma hem, räcker inte det? Nej jag var lack på denne man väldigt länge idag..

Har precis suttit och räknat matte nu ett tag väldigt skönt att bli klar med det, fast fattade iof inte sista sidan men skit samma! Imorn ska jag vara hemma och plugga "/ vi har någon sån där mp-dag och antagligen kommer det  vara lite ansträngade och jag mår ju inte jättebra + (ett stort plus) så måste jag plugga! Sista veckan nu så måste verkligen kämpa nu asså! Har 2 arbeten som jag inte ens börjat med :o

Boring att läsa detta inlägg? hahah kan förstå det (a) därför slänger jag upp min lilla älsklings hund så inlägget får lite liv iaf ;) är han inte för söt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0