Halloween

Efter att vårt internet pajade igår och inte funkat förens för 1 timme sedan märker man vilken jävla datanörd man är. Eller hur beroende av internet man är... scary. Men inte konstigt egentligen eftersom typ allt finns på internet. När man undrar något då försöker inte jag komma på det, utan då går jag bara in på google och söker och spotify kan inte jag leva utan, så EGENTLIGEN är det inte konstigt. hahah jaja.

Ikväll blir det skräckis/bad kväll hos mimmi med några folk, myspys.

Igår hände något som säkert inte hänt på över ett år (om inte MER) Familjen ASP åkte iväg och köpte PIZZA! :O Och det som hände var att mamma kom hem från jobbet och kom in på mitt rum och sa att hon var såå sugen på pizza. De som känner min mor vet att det typ ALDRIG händer. Men sugen var hon och fast besluten på att hon ville ha pizza. Vem klagar? Så mamma och syrran satte sig i bilen och åkte och köpte pizza. Hahahha jag tror ingen riktigt fattar hur stort det är för vår familj ;) hahah

Jaja nu ska jag sätta mig och kolla på One tree hill :) Love that program :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0