Keep your hand in my hand

Okeeej aj! Sitter här och känner verkligen PAIN i min nacke! Kan inte ens vrida huvudet åt sidan får köra på vämekudde sen och massera in någon muskelsalva, borde hjälpa. Idag har jag tillbringat min dag på en buss.. hahah nej men känns typ så. Skulle i väg till tandställnings tandläkaren i enköping och man åker dit, fick komma in direkt och sedan ut direkt. Japp det de säger är: Åh det ser bra ut ses om 3 år. hahha suck hela det där besöket tog mig en hel dag liksom. Det jobbiga var att jag kom hem typ en halvtimme senare bara för att det var nå bromsfel på bussen så den pep HELA vägen från enköping till bålsta och sen fick man stå och vänta där i typ 100 år "burrr" hahah men men. Inte ett dugg depp ;D 

Senare kommer Ida hit (eller jag till henne) bor ju 100 m ifrån varandra så vi får la se. Kolla på DH och prata massa behövs! hihi <3

Imorn "firar" jag och Rickard 20 månader tillsammans och eftersom vi aldrig brukar göra något alls på sånna där grejer så tyckte vi att det skulle vara mysigt med en heldag tillsammans kolla på bio och äta ute. Jag tror det blir michael jackson filmen :) fast vi får se. Mysigt ska det bli iaf. Nej men nu ska jag väl säga hejdå antar jag..


                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0