We can walk this miles

Länge sedan jag blogga. Annledning = mitt liv har bara bestott av att plugga och kolla på idol så har varken läst andras bloggar eller skrivit i min blogg. Men what ever (a)  Mycket har hänt antar jag men vet inte vart jag ska börja. Igår gjorde jag äntligen klar min musikvideo och nej är inte nöjd :/ men men det får funka, vad ska man göra åt saken liksom? :o

Sitter här och är sjuk.. skulle egentligen följt med tess och elin till stinsen men jag pallade inte så det fick bli kvart i 2 bussen hem till soffan. åh jag vill inte bli sjuk! Men jag tror nog att jag kommer piggna på mig tills imron. Imorn är det släcktträff uppe i dalarna som gäller. Är väl inte jättetaggad direkt men vad gör man inte för släckten? ;) haha.

På söndag blir det bio "Flickan som lekte med elden" såklart! ÄNTLIGEN!

           Söt bild på mimmi (
tagen i söndags när jag spleade in min musikvideo)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken fin bild :)

2009-10-03 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0