Don´t let it go to your head

Är så glad ju nu! Kanske för att jag verkligen fattat att det snart är fredag, alltså ingen kan förstå hur underbart det kommer kännas! Vara borta från plugg och skola i 3 V E C K O R! Alltså shit, helt underbart :D

Sitter och kollar på jättefina smycken på internet vill ha! armbanden är jättefina hihi har en liten idé nu faktiskt men det kan jag inte avslöja så det får bli hemligt ett tag! Har som sagt vart hemma idag och jag har faktiskt skrivit ganska mycke (drygt en sida) om antiken hahah fan va jag är dålig, men grejen är att häftet vi fått där allt ska stå hör liksom inte ihop med frågorna? :s och hittar inget på internet heller så jag vet inte vad jag ska göra då..

Imorn är det torsdag och då har vi ingen historia eftersom jag och elin är så himla duktiga och är klara så jag börjar 10, skönt! Sedan är det fredag och den enda "lektionen" vi har är en tv-sändning med våra musikvideos kl 11. Då ska de som går rörlig bild 3:an visa upp våra videos på något sätt uppe i media hahha kommer blir fett pinsamt eftersom jag inte ens gillar min video XD men men. '

                                      Hihi jag och Elin inne i studion :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0