Bästa praktiken ever!

Mohahha blev nästan mållös när jag fick höra hur vår praktik skulle vara! Vi kommer ha helt fria arbetstider, det betyder att vi kan åka och fota när vi vill! Hur underbart som helst eftersom både jag och tessa bor på landet! Sedan får vi nästan fota hur och vart vi vill + att de erbjöd oss annat jobb som man får betalt för och betalade vår lunch. Bättre start på praktiken får man leta efter xD hahah Imorn blir det 11.40 bussen och fotografera i kungsängen som gäller ;) like it a lot! Sedan ska jag dra hem till min kära pojkvän..igen (a)

Jag satt och tänkte lite på det vi skulle fota och så imorn och kom och tänka på att vi ska fota ålderdomshem och då slogs jag av en tanke som brukar sitta och gräva i mitt huvud. Jag är fan rädd för att bli gammal! Alltså tänk om man aldrig får något besök och inte får några vänner eller någonting och man blir sådär torr och tråkig! :O fast det ska jag fan se till att inte bli "GAMLIG MED BLINGBLING!" GMBB, jää! hahah nej men lite fobier har man för det alltså..

Hahah Yä that´s so me om några år eller jag ska fan vara ännu coolare! :D



Nej nu ska jag ner och ta lite frukt sen ska jag kolla på oth :D like it i lot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0