Just another piece of the puzzle that doesn't fit

Sitter här och ska plugga, men det liksom känns som om något fattas? hmm kanske glömde min hjärna i skolan eller något :s Idag slutade vi vår jävla körkortsteori kvart över någon gång och eftersom vår buss inte går särkilt ofta så var vi självklart tvungna att kubba... suck hann inte äta lunch idag heller så där sprang jag och tessa på tomma magar, inte bra kan jag säga. När vi ÄNTLIGEN kom fram till busshållsplatsen så hade båda typ asont i bröstet och höll typ på att dö! på riktigt.. "Äta bör man (om man ska springa till bussen) annars dör man" säger jag bara!

Har suttit här nu och valt vilka bilder och så som jag ska redovisa imorn och redigerat de, alltså jag dör helt plötsling så flyttar veckorna framåt och man ska redan redovisa igen :s har haft så jävla mycket så har inte dierkt kunnat prioritera foto "/ så det får gå som det går.

Tessa in action



Idag hittade jag och tessa äntligen praktikplats! Jag döör vad sköönt, vi ska liksom ut på det nästa vecka (a) hahah men nu är det som sagt fixat. Praon eller APU som det heter helt plötsligt ska vi spendera på upplands-bro kommun :D Asnajs för oss latisar att ha så nära till praon! De ska nämligen göra om sin hemsida på kommunen så vi ska bla åka runt och fota det som ska vara där, ska faktiskt bli väldigt kul! Skönt att ha sällskap också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0