A good life is a najs life

Haha jag får ett leende på läpparna när jag tänker på gårdagen. Det var en lyckat kväll med mycket glatt och mysigt folk. Mycket hände och man ville liksom aldrig riktigt gå därifrån. Men tillslut så var vi så trötta och "slitna" så då tog vi tunnelbanan til Idas kusin där vi skulle sova för natten. Hihi mysigt mysigt med 3 stycken i en säng, but we like! Det var så kul för de hade lagt ner fett mycket energi fanns liksom allt man ville ha där...och lite till ;D haha nej denna kväll kommer jag inte glömma i första taget.

Fattar inte varför jag inte är trött. Vi blev liksom väckta vid 10 för att ida skulle åka iväg och jag skulle hem. Fast iof så är denna stund den ända stunden jag suttit ner och chillat idag (a) EFter att mor min hämtade mig i märsta (?) (tågen gick ju inte från stan och hem) så övningskörde jag ganska länge och det gick fett bra! Sedan hjälpte jag pappa med att fixa iorningen poolen och nu har jag precis vart och jobbat så har liksom haft full rulle så antar att det är därför jag inte är trött ;) men känner hur tröttheten börjar smyga sig på nu.

Sitter här nu och väntar på att Rickard ska spela golf klart så att jag kan åka till honom. Japp, precis, najs, jaa, öh, jag gillar min mobil! :D hihi JAda Jada nu ska jag gooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0