why should I feel ashamed?

Hejsan mannar! Sitter här min mys outfit som jag typ bor i du för tiden (a) Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta, inte för att jag är så hungrig men väntar gör jag iaf..typ. hahah
Är iaf fortfarande sjuk men inte så dålig så att man är hemma från skolan. eller jo jag skulle kanske behöva vara det men när då liksom? har ju grejer hela tiden som man inte kan/vill missa men det håller nog på att gå över nu :)

Sov hos rickard i natt vilket var väldigt mys, såklart! alltså någon är skum här idag? Fan va drygt, igår skulle jag och elin spela in vårt material på historian på en sån där ljud manik. När vi gjort klart och klippt färdigt allt och så, så sparade vi skiten och då försvinner ljudet! alltså alla ljudvåger och skit är kvar och allt meterial o blabal men ljudet hacka! Kom iaf med nytt humör i morse till historian och spelade om allting och sedan skulle vi börja jobba i movie maker. Så vi börja lägga in bilder och så och sedan efter ett tag så slutade vi så då skulle jag avsluta och sen spara. Ja vad tror ni händer då? Jo men självklart hackar hela jävla datan upp sig så vi var tvugna att stänga av den! och vårt arbete måste göras om...igen! Fan det är liksom inte meningen att det där arbetet ska bli klart.. suck. Ja men det är bara att ta nya tag..igen! fan vilken otur man kan ha på ett atbete alltså. Läraren förstår iaf, I hope :s nej nu ska jag lägga mig och spela woobies tills mamma kommer ;) hahah sedan är det gg oth och filmer som gäller! Najs kväll or what? :) Tudddellu <3

Här sitter jag i rickards tröja och min underbara halsduk;) älskar min nya halsduk! Tror fan jag haft den varje dag sen jag köpt den, all day loong :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0