What can I say?

Åh va glad jag är..not! imorn ska jag ha prov på typ alla vägmärken :s alltså gud och det fick jag reda på idag liksom WOHO! iof är väl det mitt eget fel men man kan fan inte komma ihåg allt! jaja gårdagen var chill var med rickard hela dagen och bara mös och hade det jättebra, behövde verkligen en sån dag! Älskar dig gubben :) <3

Sedan idag har vi vart på 2 visningar i sylta, jättemysigt område precis vid vattnet men husen var inte jättekul alltså.. känndes som man bodde i en källare :s uuu nej. Vi kommer nog lägga det här lite på is nu eftersom ingen ändå säljer runt jul så får vi väl gå på mer visningar efter sen :) och hoppas vi hittar vårt drömboende ;) hahah

Jaja men nu ska jag kolla på gossip girl ;D Tuddellu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0