We've been hiding enough

Vad är det för klump i min mage? Är det tecken på saknad, orolighet, nervositet, avundsjuka, besvikenhet, aggressioner, ledsenhet, trötthet, räddhet, förvirring eller sorglighet? 
Vad vet jag, jag vill bara att ska försvinna nu och det finns bara ett sätt och det sättet är väl inte uppskattat..typ. Jaja men inte deppa ihop för det ;) imorn är det nationellt prov i engelska A WOHO! så vår längsta sovmorgon förvinner och jag måste ta 7 bussen, ännu mer WOHO! men vad gör man? det är iaf fredag imorn så alltid något att se fram emot.

Hahah imorn ska vi även spela in en parodi på charlies änglar där jag,tessa och jessi ska vara änglar och göran vår boss xD sedan ska vi typ ta tillbaka en snodd data från en tant, kan bli riktigt kul! så se upp i skolan imorn ;)

Kl.21.00 är det sags för Glee, är det någon annan än jag där ute som kollar på den? :O Tycker iaf att den verkar bra, hihi.
Tuddellu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0