Söndag

Japp och så var det söndag igen då..åh vem pallar? snart är det iaf gossip girl det gillar vi! Igår var jag hos elin som fyllde år :) sötis ungen blev 17 år och om 3 månader och 2 dagar fyller jag 18 :D hahah ja hon blir lite sur när man säger så (a) vi åt oss igenom hela kvällen kan man säga! hahah fan va ont i magen jag hade, men sånt är livet ;)

Snart kommer mina föräldrar hem igen, det vill jag väldigt mycket för när de inte är här så spökar det! hahha nej men när jag damsugade idag så öppnades en dörr helt plötsligt och allt innehåll ramla ut? snacka om rädd jag blev! typ skrek och bara kolla på det som ramlat i typ 5 min :o usch! och sen när jag skulle gå ut och hämta moppen (ja jag åker moppe nu, mina päron är inte hemma och jag och ida skulle upp till jobbet så vad gör man liksom) men iaf när jag skulle hämta moppen så hörde jag en sån där leksaks grej som jag givit ida en gång i tiden. Det är typ ett hjärta och så när man trycker på den så säger den "ding ding I love you" typ och jag är 100 på att jag hörde det.. fett läskigt. hahah usch óch jag som redan är mörkrädd och rädd när jag är ensam.

Japp och nu då? hahaha nu ska jag fortsätta kolla på skor :) vill ha ett par "öppna pumps" till typ nyår. Hahah jag tycker det är kul att så många planerar vad de ska ha på nyår nu, fast nu ska jag ju inte säga så mycket eftersom jag också verkar planera det :s hmm.. jada jada Tuddelllu <3

Asså febbe decka typ :o xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0