Klaaaar!

Nu har jag äntligen skickat in min äckliga naturkunskaps uppgift som jag det var inlämning på för typ 3 veckor sen :s ILLA JEMPA! men shit fråga mamma, hon tyckte till och med att den var svår så då är det ju iaf inte lika illa(a) haha så skönt att äntligen vara klar iaf. Sedan är jag även klar med min samhälls uppgift om dödsstraff och den ska vara inne imorn så ska skicka iväg den när som helst så den kommer in i tid iaf..

Det är ungefär så min torsdag sätt ut börjat läst luftslottet som sprängdes och sedan naturkunskap hela kvällen! sa jag att jag var glad att den är klar!? :D hahah mår iaf lite bättre idag? eller gör jag det? haha vet inte har gått på tabletter hela dan så kan inte riktigt avgöra.. Gjorde matteprov imorse också , hoppas det gick bra. G borde jag få iaf :) Nej nu ska jag kila och prata med min plutt! I M O R N  Ä R  D E T  F R E D A G :D woho! ;D

Tuddellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0