I think I was blind before I met you

Vad ska man säga? är sjuk och mår fan inte bra och sitter här nu och vet att jag måste masa mitt feta as till skolan imorn :( inte kul, har 3 grejer som man inte kan missa.. eller kan kan man väl men det är inte så snällt mot mina kära vänner. Oh herregud fick iaf 2 tabletter av mamma så hoppas det räcker annars får jag väl gå till sjuksyrran och hämta fler. Jävla svin sprutan! Vem pallar! Jag hatar att vara sjuk, vara helt ensam hemma och bara ligga i sängen och inte orka ett skit.. haha ska kommer jag ens kunna gå imorn? xD och vi ska liksom spela in Charlies änglar parodin imorn också kubba runt i skolan, woho kan inte bli bättre. Men förhoppningsvos så mår jag mycket bättre imorn :) fast då gäller det att kunna sova också ;) hahah fan vilken bitterf*tta jag är xD

Fast en grej är faktiskt helt underbart :D jag tror jag hittat en låt till en foto uppgift där vi ska illustrera en låt alltså ta bilder och så till en låt. Jag ska ha glädje som tema och ha en liten gullig kärlekssång och i mitt bildspel ska det se ut som om det är något som hänt så bilderna ska se lite gamla ut liksom :) haha svårt att förklara hur jag tänkt men fick iden direkt när jag hörde låten, lyssna så kanske ni förstår själva. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0