I just want you closer

Önskar verkligen ibland att Rickard bodde närmare mig. När man läsar allas bloggar och ser hur de träffar sina pojkar varje dag blir man halft avundsjuk. Jag som väldigt sällan träffar Rickard i veckorna och det kommer bli aldrig framöver men men vi klara av det...typ. Haha fett nego men jag xD

Igår hade jag iaf första träningen på typ en månad och nej jag har inte tränat under den tiden.. Jaa jag är lat. Men det är därför jag spelar fotboll för att jag är smäst att sticka ut och träna själv. Anledning: det är sjukt tråkigt att springa själv :o Idag har jag iaf "världens" träningsverk för självklart strecha jag inte ett piss efter hahah men men ;) skönt att ha kommit igång igen iaf.

Jag har varit så sjukt jävla trött sen vi började skolan.. kan det vara för att man sovit ut i 3 veckor? Aa ganska troligt men det är asjobbigt att vara så himla trött! Tänkte baka kladdkaka idag men Rickard har något sånt där med idrotten han han ska sätta upp mål för sin hälsa och då har han sagt att han inte ska äta godis och sånt på vardagar så han ville att jag skulle joina honom nu. Så guess I try för hans skull, inte för att han skulle lida av det eller jo lite kanske. haha Varit så jäkla flummig dag idag asså, roligt!

Jaja nu ska jag ladda för DH Ida kommer förbi som vanligt och kollar med mig också, mys mys :) 

                                          hihi jag & Rickard på p&l <3

                    

Tuddellu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0