Söndag

Godmorgon, sitter här och väntar på frukost min mage kurrar. Vaknade flera gånger under natten av att jag var hungrig. Idag blir det kolla lägenhet i kungsängen och sedan åka till kista för att småshoppa och kolla på Michel jackson filmen. Är det bara jag som är glad att Rabih åkte ut idol i fredags? hahah jag typ skrek JA JA JA JA! hahah kanske inte så snällt men vafan usch vad jag tyckte han var dålig. Fast egentligen så skulle väl eddie åkt ut för han var verkligen urusel men men han åker väl nästa vecka. haha Tove & Erik är iaf grymma och det verkar jag inte vara ensam om att tycka. Men men nu ska jag väl kila I guess ha det bra!

Just det jag har nog inte berättat om mina ur snygga skor jag köpt :D det blir iaf premiär för de idag ;) Tudellu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0