Alalaalllllaaaaa

Vad ska man säga? Efter 3 one tree hill avsnitt är man ju lite mörbultad. hahha Det kan inte bara vara tjejer i världen som blir påverkad av sånna där serier? Liksom har inte killar känslor? eller ska de bara spela coola? hmm vad vet jag. Kanske inte direkt är någon kille som skulle erkänna att han sitter och bölar till one tree hill xD inte för att man ligger och bölar men ja ni fattar ;)

Imorn är det skola som gäller och fyfan va otaggad man är. Usch jag vill bara ha lov.. jaja det är la bara att bita i de sista 2 månaderna, 8 veckor, inte så länge? Det går fort...typ.

Bild från igår, jag mimmi och ida fett snygga om jag får säga det själv ;) or not..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0